onsdag 14 januari 2009

Igår såg jag och min far på Nacho libre. Filmen var baaaara sjuk men väldigt rolig. Jag och pappa konstaterade ganska snabbt att det verkligen inte var en film som min mamma skulle gilla. Hela filmen var som bara komisk.




Sofia, om du läser det här så tror jag att du kommer bli ledsen. Min katt har blivit helt störd. För inte så länge sen så lekte jag och katten med en ficklampa och han jagade skuggan och blev helt vild. NU springer han omrking i huset och letar efter skuggor som han försöker fånga. Igår sprang han rakt mot väggen och hoppade rakt in i den. Han vägrar sitta i någons knä också, utan sitter bara i hallen på åran pall och stirrar rakt in i väggen. Sofia, vad ska jag ta mig till. Vi vill ju inte ta bort Tyson för jag vet att du skulle bli så ledsen då.
Haha



1 kommentar:

Anonym sa...

Men min lilla gullesnuff :( vad har hänt med honom, när jag var där sist så var han inte helt cp eller jo men bara lite :( han kanske har som mål att bli lika tard som jag ;)