fredag 9 januari 2009

Blöööööä

Jag sitter typ och bölar ihjäl mig i min säng medan jag läser mattias novell som han har skrivit på bloggen. Riktigt, riktigt sorglig. Vad skulle jag ta mig till om min mamma försvann? Hela min värld skulle nog rasa ihop, och mamma vet inte ens om hur mycket hon betyder för mig. Det första jag gör imorgon är att gå och pussa lite på henne tror jag.
.
www.ludvigmedflera.blogspot.com

Medan jag sitter och gråter funderar jag på hur jag ska göra med dansen till våren. Streetschool har jag avanmält mig från, eller vad man säger. Jag vill jättegärna dansa locking på torsdagar på HH, men då städar jag med marika, jag vill inte göra det på BA för då får jag Anton som danslärare, och det vore liite konstigt, och på umeå dansskola är det också på torsdagar, plus att jag inte har ngn aning om läraren är bra eller inte och om det är värt att betala så mycket om det är skit. Någon som vet vad det är för typ? Annars finns det ingen annan dans som jag vill dansa. Borde jag kanske vänta och se vad det blir för danslärare som flygs upp från storstaden? Kan ju bli bra det också, plus att då betalar skolan vilket inte är helt fel.
.
Snart börjar skolan igen och jag börjar få lite ångest över det. Längtar verkligen inte tillbaka och jag har inte hunnit ladda batterierna tillräckligt. Men snart bär det av till Sthlm. På tal om det så måste jag ringa Vicky och fixa boende...
.
Godnatt :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

SKa du sluta dansa helt då elelr? VArför slutade du i streetschool?

Anonym sa...

På UD så är det en lärare som bor i typ sthlm.. han är faktiskt bra.. men jag vet inte hur hans locking är.