onsdag 21 januari 2009

dance dance dance dance dance dance

Mina senaste inlägg har handlat mest om dans, och jag fortsätter i samma tema. Måste ju leva upp till namnet. Efter all ångest hur jag skulle lösa allt med dansen så slutade allt med att jag blev kvar i streetschool ändå som lyckligtvis har flyttats till tis 17.05-19.05. Bättre kunde det nog inte bli för mig iaf. Lärare till oss blir en duktig sthlmskille med namn Andreas Barison Sanchez typ... det låter ganska proffsit iaf. Han hade ganska imponerande meriter som typ koreograf för sytycd scandinavia (so you think you can dance). Han är tydligen jättepeppad på att få ha oss, så det verkar bra.
Skoldansen känns nu helt okej faktiskt. Vi ska börja med lite svårare saker på jazzen har Jenny sagt och jag märker reda skillnad att hon går igenom fortare osv. På streeten har vi börjat med breaking och det är ganska mycket roligare med Johanna än med Mange. För er som vet vilka det är håller nog med mig.

För inte så länge sen så var jag med eln och hennes kille sebastian. Han berättade att hans stora dröm eller hur jag ska säga, är att sitta på toa och ha datorn med sig, det gjorde jag idag. Jag duschade och hade musik på. Det var typ den skönaste dusch ever. Tänk dig att lyssna på river flows in you och ta en varm dusch. Inte helt fel

Aja, nu blir det att ta fram nkboken för försöka läsa lite iaf.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vadå hans stora dröm, han gör det varje gång han går på toa! ;)

Anonym sa...

svar: det behöver du inte<3