tisdag 27 januari 2009

Hon har gjort det igen

Jag tror att det är bäst om jag från och med nu håller mig borta från Gabriell! Idag påväg till lunchen så försökte hon vara rolig, som vanligt och sparka lite på mig. Jag vänder mig mot henne för att försöka akta mig, och vad gör hon då? Jo hon sparkar mig rakt på smalbenet typ det hårdaste hon kan. Vänta, det slutar inte där. Jag böjer mig ner och håller på smalbenet och tycker lite synd om mig och Gabriell märker att jag fick ont, så då vänder hon sig om, hoppar typ tre meter upp i luften och landar helt på mig och ber om fölåtelse. Eftersom att jag är ganska vek och inte så stark så ramlar även jag omkull med Gabban liggandes över mig och vi båda skrattar sjukt mycket. Det roliga med allt är att det var ganska nära vasaplan så det var ganska mycket folk som kollade mycket och konstigt på oss.
.
Annars har det varit en ganska slapp dag med två hål och sluta en timma tidigare. Men det var inte så bra för mig för jag måste ändå stanna kvar på skolan och vänta på Emma! Efter att hon har slutat blir det dans. Jag är huuuuuur nervös som helst... Jag vet inte varför. Kanske för att vi får en ny grym danslärare från sthlm? Kanske för att jag är orolig om det blir Freestyle som jag suger på? Kanske är det för att jag ska snart ge mig ut på äventyr och testa mina kunskaper om sthlm... Vem vet!
.
Det fungerar fortfarande inte att ladda upp bilder när jag är hemma så jag tog bilder från hanna på apa. Som ni ser så finns det inga normala bilder på mig från Hemavan.







1 day

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha det är så jäkla klockrent!!!!

Anonym sa...

haha äre inte putarn hanna? =)

Anonym sa...

var lärarn bra? (svara i inlägg, blir kul att läsa hur det var :D)