onsdag 28 januari 2009

Förlåt att jag inte skrev igår men jag var så trött och hade så ont i kroppen så jag orkade inte ens gå upp för trappan till datorn. Jag tyckerat Andreas var superbra och en verkade vara en trevlig kille. Det var tydligen första gången han var i Umeå och han gillade oss. Han blev väldigt förvånad när vi sa att vi skulle på streetstar till helgen och att Anton kanske skulle ställa upp. Andreas ska tom kanske fixa en danspartner till Anton. Han trodde inte att vi visste något om Åsa folkhögskola eller streetstar summercamp heller. Han trodde inte ens att vi visste vad housemusik var. Han visste tydligen inte att Umeå är en dansstad och att typ halva Umeå dansar. Han trodde det var en håla typ. I alla fall så fick vi dansa lite house och köra lite golvsaker som var hur roliga som helstm, fast ganska svårt, bla stå på huvudet. Är ganska stolt att jag nästan klarade det... Emelie om du läser, är det okej om jag lär mig att stå på huvudet och skakar ist? Även om vi gjorde typ samma saker som Mange lärde oss var det här nog tusen ggr roligare... Något som inte var så roligt var Adreas hemska styrka. jag har nog aldrig varit med om värre, men det är ju bra för om det fortsätter såhär varje vecka kommer jag få muskler :)



10 hours

1 kommentar:

Anonym sa...

VA KUL! Ni var verkligen huuur duktiga som helst. Alla från min grupp stod utanför och gapade som freaaks, hahaha ^^