måndag 12 januari 2009

happy face

Skolan har nu börjat igen och jag känner direkt att det kommer bli några tunga veckor framöver. Vi har tydligen något jätteroligt projekt där vi ska sammarbeta med nk och engelska. Hur lätt är det med nk på svenska? Slutuppgiften är att vi ska diskutera med en grupp från andra klassen om energi osv på engelska. Lär inte bli så roligt.
.
Idag var första dansträningen på typ hur länge som helst. Ungefär 1 månad :O Stel och seg var jag men ändå härligt att få röra på sig igen. Innan dansen så pratade vi om projektet som vi ska jobba med efter påsk. Vi ska vara små grupper och sätta ihop en dans som kommer vara med på våran vårtillställning/ uppvisningsgrej som kanske, förhoppningsvis kommer vara på IDUN. jag tror faktiskt inte att man kan vara med taggad än jag, vickis och emma var idag.
Någon som har förslag på bra jazzmusik som man kan dansa till?
.
Nej usch, nu ska jag gå och duscha :)

Inga kommentarer: