måndag 26 januari 2009

Blod, svett och tårar

Nja, inte tårar den här gången, bara de två första.
Idag på dansen hände en liten olycka kan man lugnt säga. Gabban rev mig med sin tånagel och jag började blöda fruktansvärt mycket. Det skvätte och fläckade ner nästan hela danssalen. Jag trodde nästan ett tag att jag skulle förblöda, men jag sprang fort ner till toaletterna och tog papper och tillsammans med tejpen som fanns i danssalen kunde jag stoppa blodet. När jag sedan träffade mormor för ungefär en timma sedan sa hon att det inte alls såg bra ut och att jag kanske borde fara till akuten och sy, men jag vet inte. Det är kanske lite overkill.
.
.

2 days

3 kommentarer:

Anonym sa...

vart hände det? alltså vart på kroppen?

Anonym sa...

HAHAHA jag är så kung.
MJAU

Elo dansar och ler sa...

haha det var nere vid fotknölen :)
Idag ser såret mycket bättre ut om det är någon som undrar