söndag 2 november 2008

sweet dude

OJ, länge sen man skrev här! Beror endast på att jag har ett liv som består mer än att bara sitta vid datorn. Lovet har varit asskönt verkligen och vill inte att skolan ska börja igen, eller kompisarna och dansen blir bra, men plugg, nej tack!
På Lovet har jag:
  • Varit med Emma och Vickis och fått hennes pappa att bli arg på mig :]
  • Åkt buss med massa trevligt folk. Jag var nog inte så trevlig för Sarah gjorde sönder "min" iPod som senare började fungera igen som tur var.
  • Utflyckt till huvudstaden där jag träffade världens bästa David! (Norrman om du läser det här, du ligger på delad första plats)
  • Kännt doften av hasch som en del tycker luktar som varm choklad?
  • Badat i våran nya badtunna på bakgården, inte helt dumt faktiskt :)

"Varför leker vi den här töntiga leken?"

"Därför att vi är norrlänningar!"

pics kommer!

Peace!

Inga kommentarer: