söndag 9 november 2008

Håll upp händerna...

...för stureplan, vår sköna stadsdel. TYP!


Borta bra, men hemma bäst? I dett fall ja. Har haft en skön och rolig helg med the family ELO som var skitkul. Har: shoppat, sovit och bakat med kusinen, festat med farfar ;) , träffat cummings osv.



Den där vackra jackan (fast i en annan färg) hade jag tänkt köpa när jag var i Sthlm, men fick inte för mina föräldrar för den var:
  1. För kall
  2. För dyr
  3. För "regnjacks aktig"
  4. FÖR FUL!!!

Dom verkar inte ha någon smak!

RESANS SKÄMT!
(Läs det sista mer extremt ljus röst)
Det var en gång en elefant som tog en promenad varje morgon Varje gång han var ute så trampade han sönder samma myrstack. Tillslut fick myrorna nog och tänkte: "Näe, nu ska vi ge igen." Nästa morgon när elefanten var ute och gick och passerade myrstacken hade myrorna klättrat upp i ett träd och hoppade ner på elefanten. Elefanten skakade av sig alla myrorna, utom en. Då ropade de andra myrorna: "Stryp honom emil!"

2 kommentarer:

Anonym sa...

det ser ju ut som jackan som jag har! :D

Elo dansar och ler sa...

Jag vet.. får jag köpa den