onsdag 5 november 2008

"Vi drar till Malmö...

...Vi drar till Malmö"
Nu blev det fel... JAG DRAR TILL STHLM!

Imorgon blir det en skön dag! Först spanskaprov som just nu känns bra, sen är det lunch, någon lektion, sen ska jag få "huvudvärk och dra hem" men egentligen sätter jag mig i bilen med familjen och drar till huvudstaden! Vi har glömt ta ledigt och därför tänkte vi sjukanmäla mig ;D Vi ska dit för att fira sötfarfar som fyller 80 år, sen ska vi shoppa och träffa kusinerna... Jag är råpepp!

den här gången har jag tänkt kolla på typ streetkläder och typ sneakers! Har hittat på internet typ:
Top streetwear, sneakers n´stuff, Footlocker, Caliroots, Hollywood osv... Någon som vet om det bara är skitaffärer eller om dom är värda att besöka?




Dom där vore inte helt fel



Vita converse måste nästan vara det finaste som finns...



högt upp på önskelistan



Ska gå och packa det sista nu. Vi ses om några dagar!

1 kommentar:

Debutante sa...

Så du har skaffat blogg ;) Najs :P Ha det så bra i stockholm !! Kram Mirjam