tisdag 4 november 2008

På håltimmen kan man göra tråkiga test

Har du:
ett förhållande: nein...
en bästa vän: Har många väldigt bra vänner men Elin är högt upp på listan iaf
blivit kär vid första ögonkastet: Kanske inte kär, men intresserad
skrikit åt en lärare: Haha ja, åt spanskaläraren i 9:an när jag fick MVG men var arg på henne för jag hade inte lärt mig något på tre år.
kysst någon och sedan ångrat dig: yes!
ljugit för dina föräldrar om vart du är: Jag kan inte ljuga,... är precis som min mamma
några smycken som kostat över 1000 kronor: Har aldrig haft så mycket pengar :P
snusat: sånt är för töntar
rökt: sånt är för töntar

Dagens:
klädsel:Gråa stupisar, vitt linne och mintgröna loppiströjan
frisyr: Lockigt som vanligt
låt: Little jackie - World should revolve around me
vill ha: Kärlek
sjuka: skolsjukan
beroende: Elin
saknad: Nolis
köp: tröjorna på loppisen
godis: jag är tjej.. så choklad
attityd: trött och mätt

Första:
bästa kompis: oj oj,.. länge sen. Kanske Ofelia?
bil: jag är tjej, jag leker inte med bilar
husdjur: kanin som typ hette stampe eller nåt sånt typiskt kaninnamn
semester: När ja gbodde i Spanien nör jag var 1 år om det räknas som semester
jobb: ingen aning.. typ sålde saft eller teckningar till grannar.
köpta skiva: Jag tror aldrig att jag ahr köpt en skiva!
piercing: Öronen..har typ 6 hål nu
konsert: typ electric banana band
fylla: för töntar

Blandat:
är du blyg inför det motsatta könet: Beror helt på vem det är.
hur gammal blir du nästa födelsedag: Pinsamt nog så är det 16... (Fortarande barn på tåget) men jag är 92:a
har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Yees.. Jag är full av hemligheter :P
använder du huvtröjor: Det enda jag använder typ
vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: får inte tatuera mig än, men det kommer kanske... annars blir det nog någon piercing.
kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Lika bra tror jag!

10 sista:
personen som sms: Kudden
personen som du kramade: Emma Lindahl... :)
personen som ringde dig: Pappi
personen som du ringde: Victoria 1a
alkoholdrycken: no thanks
bilfärd: Till skolan.
filmen du såg: jag kommer inte ihåg, ser så mycket filmer hela tiden.
gången du grät: Every day ;)
måltiden: Ris och friterad kyckling på Taj Mahal

skulle du:
våga hoppa fallskärm: beror på med vem
våga hoppa bungyjump: beror på med vem
kalla dig själv lycklig: Nu när jag har min fina "do it" tröja, JA
ta bilden eller vara med på den: Ta!
kunna gråta över en kille: kompisar
kunna gråta över en tjej: yes
ljuga för någon: kan ju inte ljuga
kunna springa 50mil: Aldrig! inte ens för min drömprins :P

5 val:
solnedgång eller soluppgång: solnedgång!
sommar eller vinter: Sommar i Sverige, vinter i Spainen
vilken ålder har varit bäst hittills: Typ 2-3 år då man fick ligga i vagn och ha overall och inte bry sig om något.
sova på sida, mage eller rygg: Magen
kramar eller kyssar: Beror på vem man får kramen/kyssen av!

4 saker:
du gör när du har tråkigt: Dansar, dansar, dansar och äter
du gjorde igår kväll: satt vid datorn, var arg, blev glad, sov
du kan höra just nu: tangentsmatter, antons fnitter, musik, pingisboll
du inte kan leva utan: musik, dans, vänner och mat

3 personer:
du kan berätta allt för: Elin, Miss helleday, Emma
du tycker om: alla!
du inte gillar: Hitler, "Fittanton" (idrottsläraren) och äckelTyson (min katt som bajsar överallt)

2 val
Coca Cola eller Fanta: atnaF
hund eller katt: katt... inte tyson

1 önskan: sova

Inga kommentarer: