tisdag 28 oktober 2008

Tänkte börja med att säga förlåt Mr. Vickis pappa som tvingades hämta Emma och Viktoria i lilla Vännäs sent en måndagkväll.
Var på stan idag med älsklingselin och köpte lite nödvändiga saker. Sen häängde jag med Totte, Otto, Emma och Vickis ett tag när vi sen kom på att vi skulle hitta på något i skitvännäs. Väl i Vännäs så deppade typ Emma och Viktoria sönder, vi kollade på filmer på datorn, lyssnade på musik och tröståt kladdkaka som jag och Emma bakat. Jag kollade upp så att det skulle gå någon buss för tjejerna och hittade en som skulle gå klocna 22.50 från Vännäs vilket betyder att den skulle komma typ 23.00 till Vännäsby. Vi gick ut till busshållsplatsen i god tid, väntade i typ 20 minuter innan vi insåg att ngt var fel. Ringde syrran och hon sa att det inte går någon buss 22.50 på måndagar. Jobbigt läge.
Vickis ringde pappa Olofsson som kom efter typ en timma. Undra stämningen i bilden påväg till stan igen. HAHA
.
Lite småsköna citat:

”Men vadå? Åker man inte förbi Skellefteå när man ska till Sundsvall?” /Vickis

”Är du veg?”/Vickis
- tomas pratar om att han ätit kyckling hela veckan och viktoria tror att det är att vara veg typ...

”Jag gråter typ när Darin drar kråkor.” / Janikke

”Det är inte bara frisörer som kammar.” / Otto

”Hon blir typ steril.” /Vickis när jag slår Emma på bröstet. Av misstag att tillägga.
.
Nu ligger jag i sängen och kan verkligen inte sova. Lyssnar typ på musik och kollar på dansklipp på youtube. När jag har lärt mig hur man her upp filmer från youtube så kommer jag göra det.
Peace!

2 kommentarer:

Annelie sa...

när du lärt dig hur man laddar upp videos från youtube kan du väl lära mig med? :P

Elo dansar och ler sa...

ja självklart :D