onsdag 22 oktober 2008

Fizzle fizzle

Slapp dag idag eller? Nope, den har bara bestått av streess. drygt? JAA
Först en glad nyhet som gjorde att jag knappt kunde koncentrera mig på att plugga in för provet som väntade efter rasten. Provet var jag absolut inte förberedd på men det gick sjukt mycket bättre än vad jag hade våga hoppas på. Efter det var det lunch, gott som alltid. Sen var det dans som var sjukt jobbig, tråkig, svettig och Johanna var sur som vanligt. När dansen var slut skyndade jag mig till konfan där idrott var klädtemat denna vecka. Sprang typ till Vännäsby för att direkt vara barnvakt åt några skitungar som jag inte känner. Dom var mysiga :)
Längtar till:
- Fredag då det blir dansuppvisning. SÅ SJUKT TAGGAD!
- Onsdag -> UPPSALA!!!
- V.47 - Spain?
- Snön kommer för då kommer snowboarden äntligen fram igen. Jag ska nog satsa lite mer iår och åka så ofta jag kan. (Kommer nog bilder på den senare)
Nu ska jag försöka lära mig lite mer om min nya blogg, försöka fixa lite bilder och shit.
Adios!

Inga kommentarer: