måndag 23 februari 2009

Jag lever och màr bra. Familjen ar snall och det ar kul i skolan. Efter skolan softade jag och Ingrid pa tarassen i ca 20 grader och sol. Blev jag brun? Sjalvklart inte, men jag deppar inte. Det ar flera svenskar har och tva av dom ar riktigt trevliga. En ser ut som kenza och den andra ar lite av en svensk amy winehouse fast utan knark.
Nu ska jag ga och dansa lite flamenco och sedan blir det bienvenidosfest med paella.
Langtar inte hem alls. Ni marker val om jag kommer annars vet ni var ni hittar mig

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag hoppas du har det super roligt gumman. Puss Puss!

Anonym sa...

hoppas du har det superbra hanna! vi hoppas på att du kommer hem, vi saknar ju dig. peace dude! (L)

Jullcannn sa...

dålig
dålig
dålig
dåligare
ännu dåligare
ännuännu dåligare
ännuännu dåligare än dåligare
DÅLIGASTE UPPDATERINGEN PÅ LÄNGE!!!