onsdag 11 februari 2009

Håltimme igen och jag har inget att göra. Igår såg jag på Step up på håltimmen och hade planerat att se en till film men ingen hade dator med film på som jag kunde få låna. Istället sitter jag och lyssnar på "Snyggviktor" som sjunger och spelar gitarr... Inte dålig. Linn skulle svimma om hon var här tror jag.
.
Idag på svenskalektionen kom jag på att en av mina absoluta förebilder och idoler måste vara Janikke i min klass. Hon är så otroligt skön och alltid glad. Hon är hurtig, nyttig och alltid positiv, dvs allt som jag inte är. Jag ska bli som hon när jag blir stor.
Efter skolan blir det konfa som alla andra onsdagar och det är jag som ska ha andakten... har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska säga, men det blir nog bra. Hakuna Matata
.
.
Ain´t no sunshine when he´s gone

4 kommentarer:

Anonym sa...

Andakten blev bra! :)

Anonym sa...

UPPDATERA!

Anonym sa...

"SNYGGVIKTOR"?! säg inte att ettorna har gått och kärat ner sig viktor, snälla nån! Om det är nån man ska vara kär i är det ju MEJ! Hähä.

Anonym sa...

Du är utmanad, kolla min blogg :)