onsdag 18 februari 2009

Jag har lyckats..

med att inte skriva ett inlägg på typ en vecka. Jag väntar tills folk börjar kommentera som typ: upptadera eller skriv mer. Då blir man lite mer sugen på att skriva mina helt värdelösa inlägg om absolut ingenting.
.
Helgen var superrolig med mina små konfirmander och jag ville inte åka hem. Allt gick bra om man inte räknar med:
en svimmade
en hade ingen röst kvar och såg drogad ut hela tiden
en började blöda näsblod pga ett slag i ansiktet
en bröt nästan benet
en fick ett astma anfall
en fick hjärnskakning
en bil gick sönder
maten tog slut
elen försvann när vi skulel värma gårdagens mat
.
Men inget hände mig så jag är glad.
.
Igår var jag däremot inte så glad. Jag såg först Ps I love you och Benjamin Buttons otroliga liv då jag grät som en tok, sen ...
Men sån är jag. Jag gråter hela tiden men det är skönt. Då riskerar jag inte att torka ut mina tårkanaler ialla fall.
.
Nu ska jag fortsätta med mitt brev till politikern!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Krävs kommentarer som "uppdatera!!!" för att du ska bli en riktigt bloggerska och faktiskt SKRIVA i din blogg. Så då får väl jag ta tag i det hela.

uppdatera!!!uppdatera!!!
uppdatera!!!uppdatera!!!
uppdatera!!!uppdatera!!!
uppdatera!!!uppdatera!!!
uppdatera!!!uppdatera!!!
uppdatera!!!uppdatera!!!
uppdatera!!!uppdatera!!!

Anonym sa...

Du har ärvt gråtadet av din mor :D

Anonym sa...

Hahaha, det där skötte vi finfint!! Ingen som ser det här vill ju skicka konfirmanderna till oss... =)

Anonym sa...

Vem fick hjärmskakning?

Anonym sa...

Hanna, vi saknar dig redan!
Hare ruggit bra i La Spañien! :D

Anonym sa...

Hanna, saknar dig redan.
kul att du lämnar mig på spanska lektionerna själv tillsammans med johan och hans ''brud''. =(
du får inte glömma att skicka ett vykort och ett sms. ha de SUPERBRAA och lycka till =)

memångapussarochkramar/ emma (L)