måndag 2 mars 2009

Take me back

Under hela veckan i Spanien och Cerrado de Calderon längtade jag hem lite smått. Kompisar, min säng, skolan osv... men nu när jag är hemma vill jag inget annat än att åka till baka. Spanien 25+. Sverige 25-. Det säger väl det mesta tror jag. Jag orkar ite berätta allt jag har gjort eller som har hänt, så är ni nyfikna så fråga något så svarar jag. Efter Spain blev det sportlov som jag faktiskt har tagit vara på ganska bra. Två skoterutflyckter, ett misslyckat överaskningsfest? shopping(skor) med Emma och imorgon blir det locking!!!

På tal om locking så var Juste debout på tv iförrgår och jag blev liite galen när jag såg det hemma hos Jonsson. Killarna tyckte att jag var helt galen bara för att jag skrek och hoppade lite i soffan när jag såg mina idoler på tv. Men ganska coolt är det väl att jag har träffat grundaren av THE LOCKERS. Ändå legenden!

Något mer jag kan berätta är att jag drömde den bästa och värsta drömmen inatt. Jag drömde att det var min bröllopsdag. Innan vigseln var det någon slags fest som jag inte var på, för jag skulle hämta och lämna folk och bara stressa runt. Jag kommer faktiskt inte ihåg att jag såg min blivande man någon gång alls under dagen. Men iaf när jag åkte i bilen till festen så insåg jag att jag inte ville gifta mig för jag älskade fortfarande mitt ex (jag kommer ihåg vem det är, men det säger jag inte) men jag visste inte hur jag skulle lösa problemet nu. Jag sa att jag inte var redo, för varken jag eller min blivande man var myndiga så jag ljög och sa att jag ville vänta så att jag senare skulle kunna göra slut med honom (ingen aning om vem det är). Det slutade med att vi inte gifte oss, men hade festen ändå. Jag hann aldrig komma så långt att vi gjorde slut eller att jag blev tillsammans med han som jag egentligen älskade. Så nu ska jag försöka fortsätta drömma inatt och se hur allt slutar. Speeenande



Malaga

Ay ay ay!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det har gått över en mänad sen du skrev sist :(

viktoria sa...

ay ay ay hanna! dax att uppradera!;)

emma sa...

dax för en uppdatering nästan va?

gäbui sa...

uppdatera annars ska jag nypa i snoppen din

Anonym sa...

ELO står ju för...Electric Light Orchestra! trevligt att du använder förkortningen! själv äääääälskar jag musiken ifrån just Electric Light Orchestra, Jeff Lynne och Co, vad vore denna värld utan dem?/Dunderklumpen, Drutten & Gena, John Blund & Televinken...:P